340 грама водка и всяка жена е красавица
Изследователи от "Scripps
Research Institute" ( Калифорния, САЩ) проведоха сериозен експеримент за
изучаване поведението на мъжете, употребяващи алкохол. Анализите сочат, че се
наблюдават изменения в мозъчните тъкани и в количеството тестостерон. Допълнителните
изследвания показват, че алкохола увеличава притока на хормони в половите
жлези, а при редовна консумация този ефект става постоянен.
Получените данни отхвърлят общоприетото мнение, че влиянието на алкохола е
отрицателно върху репродуктивната функция на мъжа. "По всичко личи, че
реакцията на организма на алкохол е строго индивидуална и може да се отличава
не само по сила, но и по направление, – счита ръководителя на изследването
доктро Робър Парди. – Например, може да се предположи, че у хора, които
заспиват под въздействието на алкохол, се наблюдава понижаване на количеството
тестостерон, а при тези, които стават агресивни, концентрацията на тестостерон
се повишава ".
В описаното от американските учени явление, обаче, има още нещо, за което те са
предпочели да не споменават. А именно – 85 грама водка увеличават
привлекателността на обектите от противоположния пол с 25%. След четири такива
порции алкохол (340 грама) – можете сами да изчислите...
Учените потвърждават, че в различни периоди от време средният мъж е склонен на
съвършенно различна оценка за красотата на една и съща жена. Ако в 19.00 мъжът е
дал оценка на жената (по 10-балната скала) пет, то 22.30 тя получава 7, а в
полунощ – 9.
Това се обяснява с поемането на алкохол, който влияе на възприятията на мъжа за
женска красота. В хода на експеримента са участвали над 120 доброволци. Резултатите
показват категорично, че при поемането на 85 грама водка се увеличава
привлекателността на обекта от противоположния пол. Следва, че ежедневният
прием на 320-350 г. два пъти понижава естетическите критерии на мъжа за
потенциална партньорка.
Интересното е, че при жените алкохола не влияе на оценката им за
привлекателността на мъжете. Напротив, даже при пиене на водка, тази оценка се
понижава:-(
Учените смятат, че този не толкова благоприятен за мъжете ефект се компенсира
от удоволствието от самия алкохол. И така изводът е следният – водката е питие
от висша класа, което по най-добър начин неутрализира съпротивлението на обект
от противоположния пол и създава неповторима романтична среда за контакти.
